Co zrobić, gdy telefon nagle przestanie współpracować? Zbite szybki, niedziałające ładowanie albo całkowity brak reakcji urządzenia. To straszne problemy, które mogą zagrozić żywotności sprzętu. Jakie jednak usterki da się naprawić? Kiedy iPhone 11 jest do uratowania, a kiedy warto kupić nowy?
Naprawiać czy kupować nowy?
W przypadku urządzeń z półki cenowej Apple, gdy coś się zepsuje, w pierwszym momencie należy pomyśleć o naprawie. Kosztuje ona o wiele mniej niż zakup nowego sprzętu. Wszystko jednak zależy od tego, co się stało, ile części jest do wymiany oraz ile cała naprawa będzie trwać. iPhone może zostać uszkodzony w różnych momentach użytkowania. Przypadkowe zalanie wodą, bliski kontakt z asfaltem czy przypadkowe uderzenie o ścianę. Sprzęt można wyjątkowo łatwo uszkodzić, nawet jeśli jest chroniony specjalnym etui, a szkło chroni dotykowy ekran. Naprawa iPhone 11 jest niezbędna, gdy tylko zacznie z urządzeniem dziać się coś niedobrego. Należy zwracać uwagę na wszelkie czynniki, które świadczą o problemach ze sprzętem.
Czasami usterki nie są widoczne gołym okiem, jak w przypadku zalania czy uszkodzenia ekran. Może zdarzyć się tak, że iPhone zacznie działać wolniej, pojawią się problemy z ładowaniem czy sprzęt będzie mieć momenty zawieszania się bądź wyłączania. W takich momentach należy od razu zanieść telefon do odpowiedniego punktu. Naprawa iPhone 11 będzie mniej wymagająca czasowo i finansowo, jeśli usterka zostanie szybko zlokalizowana i nie uszkodzi dużej części urządzenia.
W przypadku wszelkich niewielkich usterek nie ma co myśleć o kupnie nowego sprzętu. Wymiany wejść czy ekranu są stosunkowo tanie, porównując je do zakupu nowego telefonu. Naprawa iPhone 11 nie jest jednak logiczna, jeśli wymiana jakiejś części przekracza ponad połowę ceny nowego urządzenia. Takie sytuacje mają miejsce głównie w przypadku zalania, gdy uszkodzony zostanie więcej niż jeden element.
Jakie usterki warto naprawiać?
Naprawiać należy wszystkie usterki, których koszt nie przekracza połowy ceny nowego telefonu. Takie naprawy najczęściej są proste i szybkie, dlatego sprawdzony specjalista wykona je w kilka godzin albo nawet minut. Wszystko zależy od dostępnego sprzętu. W przypadku zamawiania części czas naprawy może ulec wydłużeniu. Naprawa iPhone 11 to dla profesjonalistów łatwe zadanie, a dla klientów szybka radość z odzyskanego, sprawnego urządzenia. Naprawy, które zajmują dobrym specjalistą tylko chwilę, i które zawsze warto wykonywać dotyczą: wymiany baterii bądź szybki oraz naprawy wyświetlacza, układu ładowania, głośnika i mikrofonu. Jeśli jednak działanie iPhone 11 wskazuje na problemy, ale ciężko określić je gołym okiem, warto udać się na diagnostykę urządzenia do zajmującego się naprawą punktu.
Diagnostyki najczęściej są darmowe, jeśli naprawa zostanie wykonana w punkcie. Taki przegląd umożliwia sprawdzenie urządzenia pod każdym kątem, aby oddać klientowi do użytku sprawny sprzęt, który nie będzie przysparzał problemów. Naprawa iPhone 11 na ibroken.pl bierze pod uwagę diagnostykę urządzenia zarówno przed, jak i po wykonanym zadaniu. W ten sposób specjaliści sprawdzą, czy zgłoszona usterka jest jedyną w urządzeniu oraz czy po naprawie wszystko działa sprawnie.
Jak wybrać serwis do naprawy?
Wybierając punkt serwisowy, należy zwrócić uwagę na kilka ważnych czynników. Naprawa iPhone 11 wymaga specjalistycznej wiedzy, warto więc szukać profesjonalistów. Aby takich znaleźć, należy przejrzeć internet w poszukiwaniu serwisu zajmującego się naprawą iPhone’ów. Takie osoby znają się na swoim fachu. Wiedzą, jak wykonać prawidłową diagnostykę, jakich uszkodzeń szukać, jak zachowuje się urządzenia, gdy dana część zawodzi oraz jak bezpiecznie wymienić potrzebne części. W przypadku produktów od Apple warto wybierać autoryzowane serwisy, aby być pewnym profesjonalizmu pracujących w danym punkcie ludzi.
Ważną sprawą jest również kontakt pracowników z klientem oraz miejsce pracy. Jeśli punkt serwisowy jest niehigieniczny, a po wejściu do środka widać, że nikt nie dba o otoczenie, nie warto z takiego miejsca skorzystać. Należy odrzucić wszelkie serwisy pełne pudeł czy elektroniki porozrzucanej po pomieszczeniu. Profesjonalny serwis dba o swoje otoczenie, dzięki czemu pracuje w higienicznych, wręcz sterylnych warunkach. Kontakt z klientem powinien prowadzony być gładko, tak aby osoba zgłaszająca szkodę czuła, że ktoś chce jej pomóc, a nie tylko zarobić na nieszczęściu, które się przydarzyło. W takich miejscach naprawa iPhone 11 najpewniej pójdzie gładko, a klient będzie zadowolony z odzyskania w pełni działającego sprzętu.