Telewizja satelitarna – więcej i taniej

Pracując w Gorzowie Wielkopolskim przy zakładaniu anten i telewizji satelitarnej zauważyliśmy, że coraz więcej osób kieruje się pewnymi schematami, decydując się na ustawianie anten satelitarnych w Gorzowie oraz na telewizję satelitarną tylko ze względu na sport i niską cenę. Jednak stało się tak, gdyż 1 maja 2011 roku dwie największe staje telewizje w Polsce podpisały pakt, który objął także mieszkańców Gorzowa Wielkopolskiego i reszty Polski. Pakt, czyli umowę, która stworzyła telewizję N.

Dokładnie 1 maja 2011 roku Polsat i TVN podjęli się trudnego zadania, scalając telewizję satelitarną w telewizję N. Dzięki temu odbiorcy, którzy do tej pory musieli słono płacić za dostęp do poszczególnych kanałów zyskali większą rozpiętość programów, niższe ceny i swobodę, która ogranicza się do wyboru jednego operatora. Instalacja telewizji naziemnej w Gorzowie Wielkopolskim, która odbiera kanały w jakości HD stała się codziennością – również nasza firma to odczuła, odnotowując więcej klientów, którzy najpierw pytali o ofertę, po czym niemalże od razu lub po kilku dniach wracali, aby podpisać umowę na montaż dvb-t w mieście Gorzów Wielkopolski.

Jednak niskie ceny to nie wszystko. Od teraz telewizja satelitarna stała się bardziej dostępna – każdy może podpisać umowę i zyskać tani dostęp do kanałów, które do tej pory były tylko mrzonką i pewnego rodzaju wyznacznikiem bogactwa. Tak naprawdę instalacja dvb-t w Gorzowie Wielkopolskim daje wiele korzyści nie tylko klientom (co można odczuć na własnej skórze), ale także samym stacjom telewizyjnym. Dzięki temu staje nie muszą ograniczać ilości kanałów, mają więcej klientów, oszczędzają i angażują się w nowe projekty.

Sport w TV

Ostatnimi czasy stacje telewizyjne zarobiły znacznie więcej (zwłaszcza na telewizji satelitarnej i na większym zainteresowaniu tą technologią). Nie dziwi więc fakt, że zaczęły inwestować w prawa do wyłącznej transmisji imprez sportowych – telewizja satelitarna odbierana w mieście Gorzów Wielkopolski zmieniła się. Dobrym przykładem było Euro 2012 lub obecnie trwający Mundial w Brazylii. Jednak nie chodzi tylko o piłkę nożną – wyścigi F1, tenis, mistrzostwa w siatkówce lub piłce plażowej i inne sportowe imprezy, które przed telewizory przyciągają grono odbiorców. O to walczą stacje telewizyjne.

Inline
Inline